dinsdag 18 maart 2008

5. Beoordeling

Bij de puntendeling wordt vooral rekening gehouden met volgdende criteria:

Samenwerking

  • Zijn de leerlingen samen aan de slag gegaan? Heeft iedereen zijn steentje kunnen bijdragen? Zijn er conflicten geweest?

Originaleit van het spel

  • Hebben de leerlingen hun inspiratie de vrije loop gelaten? Zijn de leerlingen de leerlingen origneel geweest met de naam van het spel, het maken van de speldoos en vooral met het eigenlijk spel?

Fiche

  • Staat alles informatie zoals gevraagd op de fiche? Is deze ordelijk en net opgesteld?

Uitwerking van het spel

  • Hebben de leerlingen alle materiaal voorzien in de doos? Is alles mooi afgewerkt? Zijn ze nauwkeurig geweest?

Presentatie van het spel aan de klasgenoten

  • Hebben ze hun spel visueel voorgesteld? Hebben ze het op een originele manier voorgesteld? Kwam ieder groepslid aan bod? Verliep de voorstelling vlot?

Geen opmerkingen: